Monday, February 12, 2018

Gigi Hadid: Trupi im ka ndryshuar për shkak se unë kam sëmundjen e Hashimotos | Lajme | Fotografitë | histori | Wiki

Gigi Hadid: Trupi im ka ndryshuar për shkak se unë kam sëmundjen e Hashimotos | Lajme | Fotografitë | histori | Wiki

Në një seri të tweets ajo u përgjigj në pretendimet ajo e mori të hollë - duke thënë se kjo është për shkak të trajtimit për tiroiditis Hashimoto-së.
Sëmundja, për të cilën është folur më parë, mund të çojë në peshë, lodhje dhe lëkurë të thatë.
Modeli tha se ajo nuk "do të shpjegojë më tej" mënyrën se si duket trupi i saj dhe se "unë mund të jem 'tepër i dobët' për U ... por ndihem më i shëndetshëm". Ajo filloi duke sugjeruar se njerëzit që njëherë e quanin atë shumë yndyrë, tani po e trondisin atë për humbjen e peshës.
"Gjatë disa viteve të fundit unë kam qenë ilaç i duhur për të ndihmuar simptomat përfshirë ato, si dhe lodhje ekstreme, çështje metabolizmi, aftësia e trupit për të mbajtur ngrohjen, etj. Unë kam qenë gjithashtu pjesë e një gjyqi holistik mjekësor që ndihmoi tiroide Unë kam qenë gjithmonë shumë i dobët për u, në mënyrë të ndershme kjo nuk është e dobët. Ajo që unë dua të jem, por ndjehem më e shëndetshme brenda dhe jam ende duke mësuar dhe duke u rritur me trupin tim çdo ditë, siç janë të gjithë ", vazhdoi ajo.

Gigi Hadid shpjegoi Pse trupi i saj ka ndryshuar kaq shumë pasi njerëzit e quanin shumë të dobët:

  • Gigi Hadid është një nga modelet më të mëdha në planet tani, dhe TBH, ajo ka qenë për një kohë.
  • Ju gjithmonë mund ta gjeni atë në një pemë apo duke e paraqitur kamerën në një mbulesë reviste. Dhe tani që muaji i modës ka nisur në Nju Jork, ajo po punon më shumë se kurrë.
  • Sepse interneti është i paaftë të mendojë për biznesin e vet, njerëzit kanë pasur shumë për të thënë për trupin e Gigi-së, në mënyrë specifike, se ajo tani është "shumë e dobët" krahasuar me ditët e saj të modelimit të hershëm.
  • E pra, pasi ecte pistën për Brandon Maxwell, Gigi vendosi të vendoste rekordin e drejtë njëherë e përgjithmonë.
Location: Albania

0 comments:

Post a Comment